Ge mig något som tar mig någonstans

Jag är lycklig det kan jag vara helt ärlig med. Jag har superfina vänner,
ingenting är jobbigt just nu.
Ingenting kanske är en överdrift men mycket är väldigt bra. Nian kommer bli ett bra år. Det känner jag på mig.
Det är Håkan Hellström snart också. Det gör mig lycklig. 
Jennifer kommer hit också, ett tag dit men jag trodde ju att det skulle dröja ett år innan vi sågs igen.
Det gör mig lycklig. 
Kärlek. Ibland.
Sakerna som gör att allt inte riktigt är så bra som det kan bli är inte många men de finns där.
Jag saknar Klara. Åh vad jag saknar henne.
Skolan. 
Att vara 15 år. Ibland.
Kärlek. Ibland.
Spotify reklam.
 


Kommentarer
Postat av: LO

<3

2009-09-06 @ 14:08:20
URL: http://whitehouse.blogg.se/
Postat av: o

fan vad jag önskar att jag kunde må som du.

du är så fin.

2009-09-06 @ 14:16:21
URL: http://olgalantz.blogg.se/
Postat av: S

det blir bättre snart olga. du är fin

2009-09-06 @ 14:37:04
Postat av: je

<3<3<3

2009-09-07 @ 18:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0